Monday, September 21, 2015

HADIAH DARI ZALORA

Selepas dah draft articles bagi ZALORA, aku email kan draft pd person in charge, setelah diterima barulah aku publishkan article tersebut.kat SINI . Sebagai penghargaan, zalora menghadiahkan voucher RM100.  Wah teruja ok nak shopping.

Dua barang berikut aku order, ada extra kena tambah sebab lebih dr RM100.  Sbb nak try COD so aku pun pesan kat mama untuk bayar masa penghantaran sampai.  Tapi pastikan jumlah tambahan tersebut disediakan dengan jumlah yang tepat.

Servis Zalora mmg pantas.  Aku order 18 September 2015 jam lebih kurang 2.15pm dan aku terima barang pada 19 September 2015 lebih kurang pukul 10 am.  Memang terbaik. 

First experience shopping kat Zalora.  Lepas ni boleh shopping lagi.

Thanks Zalora..
 


~ iLLa fYRa ~

No comments:

Post a Comment