Monday, November 28, 2011

Majlis Resepsi Zahiril Adzim & Shera Aiyob - 271111




271111 majlis resepsi ZA dan SA.. di adakan di Kelab Shah Alam.  Bermula dari 6 petang, tetamu berpusu2 datang ke dewan.. Sebelum itu, kami perlu ke tempat registration dulu utk mengambil nombor meja .. kemudian baru lah kami semua ke meja2 yg di tetapkan.. Agak kelam kabut bila seat tak cukup akibat kebanyakkan tetamu tak mengikut arahan.. seperti yg di tulis kan di kad.. rsvp perlu di buat sebelum 15 november.. Ada yang telah di letakkan di kad bahawa jemputan utk suami dan isteri tetapi membawa anak2 yg ramai sehinggakan menyukarkan pihak yg terlibat.. 

Pic Pre Wedding
Pintu masuk


Di meja kami... 
Tgh menunggu pengantin perempuan

Shera dah sampai

Berarak masuk ke dewan


Flower boy n girl
Dalam kul 8.30 barulah pengantin sampai kat dewan, semuanya dah mula lapar.. tapi terpaksa la tggu acara menepung tawar selesai dan juga makan berangkat utk makan beradap.. then ada acara menghidang nasi dengan cara yg agak lain dari yg lain.. semua waiter n waiteress memakai baju ala2 pakaian bersilat..  pas tu baru la mereka2 ni menghidangkan nasi mengikut meja2 yg di tetapkan..  Masakan memang best dan menyelerakan.. lauk2 yg di hidangkan ialah ikan tenggiri goreng, ayam masak merah, dalca, kurma daging dan juga jelatah.. 

Menu kami

Dgn Pengantin

Wif Sazzy Falak n Aishah Sinclair

Wif Ana Raffali yg comel

Wif Masmuharni, Fikree Bakar n Amanda Misbun

Wif Johan aka Botak

Wif Dira

Iqram Dinzly yg mmg handsome

Pelakon2 Juvana - Syazwan Zulkifli, Adam Shah 

After dah selesai makan.. misi mengambil gambar dengan pengantin dan juga artis2 yg datang.. penat gak berjalan ke seluruh dewan.. hahaha.. tapi mmg best..  dapat gak tgk Ana Raffali menyanyi live.. 2 lagu plak tu.. lagu baru dan juga lagu Kalau Berpacaran... 


Wif Pekin

Then Zahiril sempat menyampaikan sebuah puisi utk isteri tercinta..  diiringi oleh band yg di anggotai oleh adik beradik Zahiril sendiri.. memang romantik sgt2... sehinggakan Shera mengalirkan air mata.. 



Famili sebelah Zahiril

Dalam pukul 11 malam baru la kami beredar meninggalkan majlis selepas sesi bergambar selesai..


My famili

Balik dah..



2 comments:

  1. wah.. keluarga zahiril ke??

    smpikan salam tahniah ye^^ baca puisi tu sweet sgt2^^

    ReplyDelete
  2. aah.. cousin dia.. suka sgt puisi tue

    ReplyDelete