Friday, August 5, 2011

Malang Lagi ...


Sebelum penah luahkan ketidakpuasan hati kepada org2 yg suka parking sesuka hati hinggakan aku terpaksa letak notes di dashboard kereta kat entry SINI, kali ni keta aku di langgar plak oleh org yg suka parking tak tentu hala tue hari nie...

Sah2 nmpk keta kancil tu langgar keta aku

x nmpk sgt bekas calar dan kesan kemek tu

As usual balik 4.30 ptg.. dengan xcitednya ke parking.. tup2 tgk keta di block.. tp amat sedih bila ternampak keta   itu telah melanggar keta aku.. mmg tak patut laa.. so aku pun call no yg diletakkan pada dashboard keta tu dan menyatakan bahawa dia telah melanggar keta aku.. boleh2 dia nafikan dan katakan bukan keta dia.. bila dah sampai kat parking tu mati-matian lak menafikan yg dia tak langgar keta aku.. katanya mayb ada org tolak keta dia hingga terlanggar keta aku.. mmg tak logik langsung..
Then aku try reversekan keta aku.. nasib la calar skit n aku pun malas nak pnjgkan cite .. tapi bila balik umah baru perasan dah kemek kat bahagian tu n cat keta dia melekat kat keta aku.. aku rasa dia reverse keta dia tu n tak perasan keta aku.. coz aku tgk keta dia mmg dah byk calar balar... huwaa.. semalam aku hampir terlanggar keta org n hari ni keta aku yg dilanggar...



3 comments:

  1. laaa,,.dah terang2 tak nk mngaku salah plak ea,.sabar je la,.dugaan ni,.

    ReplyDelete
  2. pulak..dah jelas2 dia yg langgar..ape punye org la xnak mengaku kesalahan sndiri!!

    Meh sini: Sungguh Seksi Cara Tido Dia!!

    ReplyDelete
  3. Nurul
    itu la pasal.. mcm2 alasan dia bg


    fadhdeela
    mmg bengang tul masa tue

    ReplyDelete