Sunday, October 24, 2010

Mari Memasak


Hari minggu.. bibik hari ni tak de.. adik lelaki aku bawa ke rumah dia kat Cheras ... coz nak kemas2 rumah.. almaklumlah rumah dah ditinggal lebih sebulan pas adik ipar aku bersalin.. so kena laa kemas2 sebelum bw Rayyan balik..

cencaru masak asam

SO hari ni aku di tugaskan tuk memasak .. hahaha.. lama sudah x msk dapur.. so masak laa ala kadar jerk... menu hari nie.. ikan tenggiri masak sambal, ikan cencaru masak asam (utk adik ipar) sayur kobis goreng dgn telur and ayam goreng (utk adik2 aku)..

kobis goreng dengan telur

Masuk dapur dalam kul 11 lbh n dalam kul satu baru la selesai semuanya.. penat tu tidak laa tapi berpeluh-peluh.. abis bau asap.. tapi tak kisah laa .. yang penting aku enjoy coz lama x memasak..

ikan tenggiri masak sambal

No comments:

Post a Comment