Sunday, August 15, 2010

Semenyih - Balakong - Putrajaya - Kajang


Hari ni pg2 dah masuk ofis.. rasa mcm sebelah ptg aku ade hal je . Tak sangka bila dapat sms dari dia.. awalnya dia nak ke SOGO.. n aku rasa cam nak join je tapi malas lak sebab sesak.. aku suggestkan dia datang ke Kajang and at last dia bersetuju.. wah .. dapat gak jumpa.. dah 2 minggu x jumpa nie..


First.. g Jusco kat Balakong.. wah.. sales.. mmg best sangat tapi $$ je yg x de.. hahahaha.. tgk2.. cuci mata jek.. just dia bli pants tuk keja... dah puas jalan2 then decide nak g Putrajaya.. teringin nak g bazar kat sana.. pusing2 cari tempat... tak tau pun kat ne.. so cari je laa and at last jumpa gak kat Presinct 2... best... byk pilihan.. macam2 jenis makanan ada... yg menarik perhatian ialah gerai Roti John.. siap beratur lagi... aku pun ikut la beratur.. n memang best la roti john ni.. kena ngan selera aku.. kat sini just beli makanan tuk berbuka sementara nak cari restoren ... adela back up ...

No comments:

Post a Comment