Monday, August 16, 2010

Berbuka @ Perantau

Sambung balik cite semalam yg tergantung.. hehehehe.. pas dah beli kuih2 kat Bazar Ramadhan Putrajaya... then drive terus ke Kajang... then decide nak berbuka @ Perantau, Sungai Ramal.. mmg restoren favorite aku..

Sampai dah dekat waktu berbuka.. pas order air n 2jenis lauk.. waktu berbuka pun masuk.. so makan la dulu kuih yg dah dibeli tue.. aku pun makan laa roti john yg rasanya mmg agak lain n sedap dari yg penah aku makan.. baru la teringat betapa ramainya org beratur sbb nak beli roti john nie... selesai makan, perut dah terasa kenyang tapi nasi n lauk tak sampai2 lagi.. dlm 15minit baru la sampai.. just order siakap 3 rasa n sup campur.. dia dah tau aku ni peminat siakap... huhuhu...

Bestnya berbuka semalam.. bukan sebab tmpt or lauk tapi sbb berbuka ngan org yg aku syg sgt2.. tak tau laa dia mcm mana ... yg penting dia tau aku syg dia..

No comments:

Post a Comment