Wednesday, July 7, 2010

Alahai Uncle... Cian Pembanci Saya...

Macam masalah yang timbul bila Banci start semalam... Kesian gak ngan pembanci-pembanci semua.. Pembanci bawah aku ada gak yang susah nak bagi kerjasama.. tapi ok lagi.. ada pembanci di bawah kawan aku tu sampai bersila depan pagar sebab tuan rumah tak nak bagi masuk.. isk tak patut.. ada gak yang kena halau n caci..
Ni mesti kes takut.. Maklumlah sekarang ni banyak sangat kes merompak, meragut, merogol, walau pun di siang hari.. Mereka-mereka itu tidak boleh gak di persalahkan kerana mereka risaukan keselamatan mereka. Tapi berpada-pada la.. jangan la menghalau or mencaci.. Kami pun ada maruah...
Kejap tadi dapat call.. Tengok kat screen nama pembanci aku tapi cina yang jawab. Rupanya tuan rumah. Dia x percaya pembanci aku tu memang datang nak banci. Then aku pun tanya la sama ada dia aware pasal Hari Banci.. iklan-iklan di tv and juga di suratkhabar.. uncle ni cakap tak penah tengok.. hahaha.. so nak wat camne.. kan.. aku pun bagitau laa serba sedikit n minta uncle ni bagi kerjasama pada pembanci saya.. harap-harap semuanya ok la..

4 comments:

  1. terlalu berhati2 agaknya.
    dah tunjuk kad kuasa kalau tak caya tak tau nak ckp apa lg!

    ReplyDelete
  2. tu laa.. mmg dah tunjuk kad kuasa pun.. cian gak kat pembanci

    ReplyDelete
  3. tulah tu

    aku dah bajet mesti ko hadap masalah gini

    sabar byk2 eh

    ReplyDelete
  4. tu arr psl.. pembanci aku laa.. aku x turun padang... just monitor je...

    ReplyDelete