Monday, February 9, 2009

Tgk Wayang...


Smlm kuar laie ngan member aku ... g KLCC nak tgk wyg cite "Sifu & Tongga".. mmg berbaloi hbs tgk cite nie.. mmg kelakar n mnghiburkan.. sesuai tuk semua peringkat umur.. actually aku prefer tgk kat MID or Times Square.. tp disbbkan member aku ni teringin sgt nak g KLCC (first time dia sampai KL) so aku pun bw laa.. sampai KLCC dlm kul 12.30 n trs g bli tkt.. nsb baik ms ni x ramai laie org.. pas beli g menjamu selera plak.. bl perut dah kenyang.. aku pun bw laa member aku ni g jln2 kat taman KLCC.. dia mmg hepi sgt sbb dpt menjejakkan kaki kat sini.. dah pnt berjalan kami pun msk blik ke Suria KLCC n trs ke cinema.. wyg start kul 2.45 ptg.. ni gak first time member aku ni msk panggung wayang.. mmg dia teruja.. aku pun turut merasakan kegembiraan dia..



Pas selesai menonton.. dia ajak aku ke times square plak.. jln2 kat situ.. mula2 nak tgk movie laie tp disbbkan ms dh lewat so decide jln2 je laa.. sehari mmg terasa cpt berlalu.. menghabiskan ms bersama dia mmg menghiburkan.. yg pntg hajat dia tuk jln2 di kawasan kL aku dah makbulkan., bl ade ms laie aku insya ALLAH aku akan bw dia lagi...







No comments:

Post a Comment