Saturday, February 7, 2009

Jalan2 ..

Sabtu pas keja.. g jln2... actually nak men boling ngan dak2 ofis tp at last x jd lak.. hmm.. dlm bus time nak blik dpt sms dr member.. dia ni br sampai dr KT coz amik kursus kat Bangi.. dia ajak jpa. So aku pun pegi laa kat tmpt dia tu.. berhampiran Hentian Kajang.. dah jpa then x tau lak nak lpk mane... ms tu pun dh ptg sgt.. nak g kL pun mcm x smpt jerk.. so decide nak g Tasik Cempaka kat Bangi.. aku mmg x biasa laa tmpt kat area bangi tue.. ngan selambanye naik bus.. tp dia x pegi lak kat tmpt yg aku decide.. so trn kat situ n berjlan laa kami sejauh 1.3km :)) hahaha.. cian kwn aku tu kena buli ..
Dah sampai tmpt yg decide tue.. so lepak2 laa plak.. tgk org memancing.. tenang jiwa aku.. dh lm x beriadah.. then br la gerak g PKNS.. nak mkn plak.. lpr btl aku.. pas mkn tggu bus nak blik.. dh arr x biasa tmpt tue.. men redah jerk.. tp bus yg ditunggu x sampai2.. at last amik cab sampai hentian kajang.. then br laa aku nek bus mini ke kajang ...

No comments:

Post a Comment