Monday, February 16, 2009

Holiday Pertama 2009



Utk taun ni.. holiday kami sefamili just g PD jerk.. mulanya mmg aku x nak join tp at last join gak .. aku ajak skali kwn aku join skali.. aku hepi bl tgk dia hepi.. ape yg dia bgtau aku.. dia mmg x pnh g holiday.. n x bape rapat ngan famili.. bl dia tgk famili aku yg gila2 dia terpesona..



My parent, cousin, nenek, bibik n my 2 sisters dah bertolak pg sabtu, adik lelaki aku n wife, aku n my fren kul 5 ptg br gerak coz kul 3 br aku blik kje n adik aku pun keja gak .. so lwt skit arr.. sampai PD dlm kul 6 lbh.. lpk2 je dlm bilik.. then pas maghrib g pasar mlm lak.. beli sumthing tuk mkn.. n then kami mkn beramai2 .. lm x berkumpul sefamili.. mmg best sgt..



Mlm tu melepak kat koridor tgk air pasang n surut.... lpk kat koridor sambil borak2 ngan kwn aku tue.. mcm sesi suai kenal .. hahaaha.. mmg aku x leh tdo hr tue.. tp memandangkan bdn x bape sht so paksa gak laa tuk tdo.. tu pun pg2 ahad tu dlm kul 8 aku dh bgn.. hehehehe

No comments:

Post a Comment