Sunday, January 13, 2008

Dating.. dating.. n dating..


Smlm slps 4 hr @ kL dia pun blik ke Tganu.. slps ni keadaan akan kembali spt biasa.. bercmpr baur perasaan aku.. x leh nak di gmbrkan.. wpun dlm perang dingin tp aku still syg kat dia.. aku hargai pe yg dia wat tuk aku.. kesanggupan dia dtg jpa aku mmg aku terharu sgt2.. maklumlah nak dtg kL ni perlukan bajet bsr.. septtnya dia dh blik hr khamis ari tu tp di sbbkan x de tiket kena laa extend ms..


Hari Jumaat tue.. dia x tggu aku .. pelik gak .. tp aku pk mayb sbb pnt sgt berjln spnjg mlm smlm wat kan dia ssh nak bgn pg.. tp tengahari tue kami lunch bersm.. kami decide nak jpa ptg tu lps aku bllik keja.. nsb baik laa spnjg dia di kL.. wpun aku tak bercuti .. tp kami still ade ms nak jpa.. keja pun x byk.. Jumaat tu blik kul 5 and then meet dia.. n kwn dia.. kami ke SOGO n Pertama KOmpleks.. hmm.. aku ingatkan gurl je sk window shopping tp rupenya dia laie sk.. pnt gak nak mengikut .. mlm tu aku blik lmbt.. smpt lg main games n karaoke kat SOGO .. hehehe.. tp aku x laa berkaraoke jst dgr dia jerk.. tak de mood aku nak join.. dlm kul 9 br aku gerak dr SOGO n naik LRT tuk blik.. as usual trn kat Bndr Tasik Selatan n tkr nek komuter ke Kajang.. dlm kul 10 br sampai umah. .. hmm.. pnt tul..



Sabtu.. aku keja laie.. hr ni start kul 9 sampai kul 2.. cian kat dia kena tggu lama.. dia check out kul 12 .. so kena laa dia tggu aku hbs keja.. hr ni kuar.. g KLCC plak...kali ni tgk wyg lagi.. cite "KALA MALAM BULAN MENGAMBANG" cite ni biasa2 jer.. ngarut pun ade gak .. mcm yg kt tau kalo cite arahan MAMAT KHALID .. mesti cite komedi n ade yg x logik gak .. tp blh laa nak layan.. kami tgk cite ni kul 4.45 sampai kul 6 lbh.. sblmtu aku ade ajak dia lunch ... aku suggest nak mkn kat A&W .. mmg aku teringin sgt nak mkn kat situ tp dia x nak .. dia ajak mkn Pizza.. tp bl g kat Pizza.. tmpt full.. so x jd mkn.. aku mmg lpr sgt time tu.. tp nak wat camne kan.. so sblm tgk wyg bli popcorn n twisties.. sebungkus twisties aku mkn time tgk cite tue.. hehehe..
Hbs je cite tu gerak blik ke Masjid Jamek. Dia ajak g mkn.. so g mkn kat area CM.. aku mmg x mkn.. tah laa.. selera aku hilang trs.. so temankan dia je.. pas mkn.. jln g kat MYDIN tmpt bus nak blik ke Kajang.. dia antar aku sblm dia g ke Pudu plak.. sedih gak nak berpisah.. dh 4 hr ade org temankan aku mkn.. tp nak wat camne.. dia kena trskan studi dia.. life must go on.. aku bg dia last chance.. kalo pas ni dia wat hal lg.. mmg aku x nak trskan lg hubungan nie.. mmg laa syg sbb dah nak dkt sthn tp aku terpksa.. aku dh x nak terluka lagi...

1 comment: