Thursday, January 10, 2008

Selepas 7 bulan...

9 Jan 2008 genap 7bln selepas first date aku ngan dia, dia dtg KL semula.. mmg aku x jangka dia nak dtg sini ... ye la pas konfrontasi yg jd bln 11 ari tue... tup2 dah ade kat KL.... mulanya mmg mls nak jpa.. skt ht aku ni lum smbh2 lagi ... tp di sbbkan rasa kecian dia dtg jauh dr Tganu... aku pun luangkan ms utk jpa dia... pg Jumaat tu dia tggu aku kat komuter KL.. g breakfast sesama .. tp aku wat cam biasa jer.. tgh hari lunch sesama.. dia stay kat Hostel Pudu.. so dkt ngan ofis aku.. still mcm biasa.. lum timbulkan cite lama.. spttnye pas keja jpa lagi tp di sbbkan dia ade hal nak jpa kwn2 dia.. aku pun trs blik umah pas keja ...
10 Jan 2008.. kali ni br btl2 jpa.. actually aku kena keja wpun cuti umum .. di sbbkan dia aku tak g ofis.. tah laa.. mmg ht aku ni cpt cair.. rs x sampai ht tu tbl dlm diri aku wpun ht aku terluka. Aku sampai ofis dlm kul 8.. dia dh tggu kat komuter KL.. breakfast sesama kat Puduraya.. then g Hostel Pudu lpk kat lobby sementara nak tggu kwn dia yg dtg dr Tganu gak ... dlm 15min lpk kwn dia pun sampai.. tp pas tu kwn dia g mkn x bw kunci plak... kena tggu kat lg.. dlm pukul 9.30 br kwn dia sampai.. pas tu br kami decide nak kuar.. Dr Pudu kami berjln ke Times Square.. nak tgk wayang.
Sampai sana dlm kul 9.50 .. lpk kat luar Starbucks.. so bermula laa sesi meluahkan perasaan.. huhuhu.. mmg sadis adegan ni.. nsb baik aku leh kwl diri .. kalo x.. mesti adegan menangis terjadi .. hahahaha...dkt sejam gak la sesi tu terjadi.. at last br dia ngaku.. satu pengakuan yg wat aku terkejut.. dia kata mmg time tu dia mls nak msg aku .. sbb tu dia x lyn aku tp lyn msg org lain.. n time tu gak dia mta maaf ngan apa yg dh terjd.. wpun pd dsr nya aku maafkan dia tp luka di hati aku ni mmg x kan sembuh buat ms nie.. slps tu kami bergerak ke cinema n bli tiket.. tgk cite Alien n Prediator 2.. leh thn je cite ni . .. aku x bp minat cite2 yg ngarut2 nie.. cite start kul 12 so kami just round2 area Times Square tue.. aku still mendiamkan diri n x byk ckp.. aku just dengar je pe yg dia ckp or alasan2 dia wat camtue.. hmm.. tah laa.. lelaki mmg ssh nak di percayai..
Then.. dia blikan aku bear mr bean.. tak tau laa pe tujuan dia.. tp aku tau maybe nak pujuk aku wpn aku ni x mkn di pujuk.. tp dah sbb org nak bg so aku terima je laa.. aku still ade hati n perasaan.. tk sanggup aku nak lukakan ht org yg aku syg wpun ht aku sendiri terluka.. mmg aku ni bodoh tp tulaa diri aku ..

2 comments:

  1. ppn,hati senang sgt nak luka,susah sangat nak sembuh..

    Klu ko rasa masih syg lagi relationship korg,aku rasa ko ubah la,jgn la buat xlayan kat dia,sian plak dia..laki sangat cepat bosan melayan karenah ppn merajuk,wlupun sbenarnya kta bukan merajuk kosong,mrajuk dgn hati yg terluka..they wouldn't understand,and we can never explain.

    ReplyDelete
  2. btol btol btol....saye sokong ayat tu....mrajuk dgn hati yg terluka..they wouldn't understand,and we can never explain.....sobsobsob.... (T_T)

    ReplyDelete