Friday, January 18, 2008

Cerita Minggu Ini

1. Kisah Dia
Hari ni msk 12 hr aku keja tanpa cuti.. hmm.. pnt teramat tp nak wat camne.. hmm.. rabu lps dpt sms dr dia.. dia ckp nak dtg ke kL .. terkejt tul aku.. br je blik dh nak dtg.. bl aku ty dia nape nak dtg laie.. jwpn dia sbb rindu kat aku.. hmm.. pelik .. coz sblm ni dkt 7bln x jpa ok plak.. tp ni br smggu dah rindu.. mcm2 hal..
Tp at last dia x jd dtg mggu ni.. coz tiket x de.. khamis mggu dpn br dia dtg.. tiekt pun dh bli.. hmm.. tah laa.. x tau aku nape tiba2 dia asyik rindu kat aku.. dh buang tabiat kot.. hahahaha..
2. Kisah Office
Smlm 17Jan, tgk collection aku.. dpt RM493K+++. jauh laie nak sampai target kali nie iaitu RM950K ++ so kena la keja kuat lagi mggu dpn.. kalo x sampai target merana laa hahaha... x sbr nak dpt incentive 2-4K nie.. dah terbyg hp idaman aku .. :P (kalo aku ade $$ mmg hp benda first yg aku cr) .. HOD aku dah org len ganti .. dr apa yg aku tau org lama ..sblm ni dia transfer tmpt len.. dr apa yg manager aku ckp dia ni particular skit.. workstation x leh ade benda2 lain selain 5 benda iaitu aspect phone, calender, tray, botol air n calculator.. selipar x leh pakai dlm opis.. pastu kalo jpa dia kena hormat laa konon.. kena tgr n wish gud mornig laa. cam kat sekolah plak .. ahahaha...

2 comments:

  1. cess..itu mesti HOD gila kuasa..

    *eleh2 suka la tu org tu rindu..hikhik.miang!!hahahaa

    ReplyDelete
  2. HOD tu nak balas dendam kot sebab dulu masa kat sekolah cikgu buat camtu.....kekeke

    ReplyDelete