Monday, June 18, 2012

Dari PSH ke Jawatan Kontrak

Sabtu baru2 ni aku berada di Penang.. setelah 1 1/2 bln tak balik akhirnya balik gak.. pagi tu dlm kul 10.55, aku dgn khusyuknya memasak.. murtabak maggi..hehehe.. walaupun tdo sekejap je sebab perjalanan mengambil masa lbh kurang 5 jam n sampai penang pada pukul 5pg.. tp tetap wat breakfast...


Then.. kawan aku memanggil mengatakan hp berbunyi.. tapi x sempat jawab dah jd misscalled.. tgk2 no.. macam kenal coz pangkal 032098xxxx, dgn cptnya aku dail balik.. nsb talian x sbk.. bila org di sana jawab je trs macam nak menjerit.. coz dia jawab PTPTN.. wah.. tak sangka sgt2.. aku ditawarkan jawatan kontrak itu.. walaupun masih baru.. tapi interview aku tu berjaya.. alhamdulillah.. syukur sgt.. x sangka rezeki menyebelahi aku... thanks sgt2 pada kawan2 yg banyak mendoakan aku selama ini...

1 comment:

  1. Congrats on being confirmed to a permanent post.

    Working with government seems to have quite great perks.

    My sister who is currently working in gov hospital is enjoying 3 MONTHs maternity leaves! So syiok!

    ReplyDelete