Sunday, May 20, 2012

Hadiah Dari Mystery Guy

Sape tu Mystery Guy.. leh rujuk kat SINI .  Ari tu setelah sekian lama tak on9 kan YM.. first msg dpt dari dia..  borak punya borak.. aku pun mula la nak test dia...

Aku :  Mana hadiah besday? Tah2 tak ingat pun
MG :  Eh.. ingat laa.. 5 Mei kan
Aku. : betul2.. 
MG : Awk nak ape?
Aku : Nak awk leh??? Hahaha
MG : SAYA??? hehehe.. tiket wayang nak?? nnt sy poskan
Aku : x nak laa.. tiket wayang x leh wat kenangan..
MG : Simpan je la tiket tue..
Aku : Tak nak.. mcm nak handbag je
MG :  tgk sini.. www....

Aku pun tengok la website yg dia bg tue. .cantik2 .. tapi kulit.. risau tkt kulit Pork jerk.. so minta dia bg link lain.. n then dia pun bagi.. dia juga suruh aku pilih seluar jeans kat situ.. mmg best la kan.. aku pun pilih je la n sent kat email dia link yg aku nak tu..

Tapi handbag tak order lagi.. coz ade problem.. just order jeans.. dia pun forwandkan la email2 tersebut kat aku..

Masa place order

Dah shipped

track barang
ni seluarnya

Thanks sgt2 kat mystery guy.. rajin dia bg hadiah kat aku.. bertuah kenal ngan dia walaupun just kat alam maya...



No comments:

Post a Comment