Saturday, May 1, 2010

Mysterious Guy

X tau Align Centernak cite pe kali nie tp tup2 teringat psl mysterious guy ni.. Aku dh kenal dia lbh kurang 8bln... tu pun melalui ym..
Pada mulanya just borak2 jek.. kenapa aku kata misteri??? aku x tau dia duk mane (exact address) n aku juga x de no hp dia.. (dia kata dia x pakai hp, pelik .. sorg exec x pakai hp) misteri kan ????
Tp bg aku tu sume x penting.. yg pntg keikhlasan dia... dia sll jd tmpt aku meluahkan mslh2 aku... mmg lg sng berckp ngan org yg x kenal kt dr org yg rapat ngan kita.. aku just kenal dia melalui webcam.. begitu gak ngan dia.. n aku gak x penah jpa dia.. hahahaha..
Dia gak laa yg hadiahkan baju kat aku hari tu... Imported tau.. convert ke RM jd 500plus.. bkn murah.. dia mmg bermurah hati.. hahahaha tp x pnh lak dia ajak aku jpa or kenal aku lg dkt.. aku mmg pelik ngan relationship ini...
P/S SELAMAT HARI PEKERJA BUAT SEMUA

2 comments: