Sunday, May 2, 2010

Jawab Tag

Kerana Rajin.. hahaha aku jwb tag dr Aini
Soalan 1 : 3 nama samaran kamu
Biasa nya di kalangan saudara.. pggl Dila, kwn2 sekolah pggl Safira, kwn2 kat U n time keja pggl Zila and kalo kat alam maya aku dikenali dgn nama illafira..
Soalan 2 : 5 Tarikh penting dalam hidup anda?
1) Tarikh lahir sy
2) Tarikh lahir ahli keluarga
3) Tarikh lahir best friends saya. (penghafal tarikh lahir yg bgs.. :)) )
4) Tarikh lahir kucing kesygan saya
5) Tarikh lahir org yg sy syg wpun dia x syg sy.. huhuhu
Soalan 3 : 5 Perkara yang anda buat semalam.
1) Tgk tv
2) Lyn FB
3) Blogwalking
4) Wat kecoh ngan famili.. chitchatting..
5) BerYM n gaduh ngan org itu.. huh...
Soalan 4 : 5 Perkara buat anda gembira?
1) Melayari internet & chit chat ngan best friends
2) Melancong ngan famili
3) Kuar dating n spend time with sum1 special
4) Mysterious Guy blikan hadiah utk aku wpun aku x kenal dia rapat
5) Org menghargai persahabatan yg aku hulurkan
Soalan 5 : Drama Kegemaran anda?
Aku penyokong drama yg lbh mementingkan kekeluargaan...
Soalan 6 : Hobi anda?
Mestilah melayari internet, melayan kerenah kucing2 ku, membaca novel n shopping....
Soalan 7 : 5 Tempat percutian idaman?
1. Teringin sgt nak g Jepun.. terpengaruh ngan bunga sakura
2. Tempat yg ade Pulau.. Tioman, Kapas, Perhentian, Redang, Sipadan
3. Paris - kota romantik
4. Australia
5. Semestinya Kota Suci Makkah
Soalan 8 : Sebab kamu jawab soalan ni?
Menghormati kawan yg mengetag.. hehehe
Soalan 9 : Lihat siapa kena tag
Semua yang belum buat lg tag nie.. :))

2 comments: