Tuesday, May 15, 2012

30th Birthday...

5th May genap la umur aku 30 thn. wah .. dh  tua.. hahaha.. kwn2 aku ada yg dah ber anak 3.. aku still single n  available.. (opss.. terpromote lak.. ) Setelah berseronok di Cameron minggu sebelum tu sebagai sambutan besday aku tue.. so minggu besday yg sebenarnya aku balik la ke Penang.. lama tak blik sana.. rindu lak kat laut.. hahaha


Makan time




Sepanjang hari tu kami berpicnic di Batu Ferringhi.. seronok sgt coz lama x pegi ke laut... walaupun agak panas tp tak kisah laa.. tunggu redup skit barula kami mandi manda smbil bermain ngan ombak.. seronok sgt.. rasanya dkt 10thn gak laa x mandi laut .. x berminat tp kali ni hentam je laa.. asalnya enjoy...

Main2 ngan ombak

Merenung masa depan


Menikmati Laksa Penang saat nak balik.. Memang happening sgt hari ni.. bersantai2 ngan famili .. jauh dari kesibukan kota KL.. rasa tenang bila tengok laut.. hope dpt lagi sampai di sana

1 comment:

  1. hepi belated birthday sis...
    semoga segala impian mu terlaksana...
    seriously terkecur i tgk u makan laksa tu....yummy yummy....

    ReplyDelete