Monday, February 27, 2012

Terserempak dengan Mystery Guy

Cerita ni dah lama.. dalam bln 1 cam tu laa.. tp asyik lupa jer .. kalo nak refresh pasal Mystery Guy leh tgk
SINI .. Hari tu hari Jumaat.. training di adakan di Menara TM.. masa tu training petang yg start kul 3 ptg pas solat Jumaat....
Aku as usual sampai awal.. sampai je kat Menara TM tue, terus g kedai coz nak beli mineral water.. Untuk pengetahuan semua, Mystery Guy ni dia keja kat CIMB Bank kat Plaza Pantai.. so dkt je la ngan Menara TM.. masa aku nak masuk ke kedai tue.. ade 2 org lelaki nak keluar.. so kami berselisih laa.. dan sempat aku tgk tag yg mereka pakai.. dan mereka adalah pekerja CIMB Bank..  aku sempat menoleh ke belakang utk mengenal pasti salah sorg dari mereka coz aku dpt rasakan yg salah sorg tu adalah mystery guy.. mmg kuat sangat instinct masa tue.. tapi x leh wat pape .. nak pggl tkt salah org.. so wat tak tau jer laa.. 
Then selepas seminggu, mystery call aku .. as usual guna phone office... masa tu la baru aku confident mmg aku jpa dia.. coz dia rasa benda yg sama.. hahaha.. cuma dia pun malu nak tegur coz dgn kawan dia.. tapi tak tau laa kalau dia tkt nak tegur kalo2 rahsia peribadi dia terbongkar.. hanya ALLAH je yg tau sape dia sebenarnya...


No comments:

Post a Comment