Thursday, January 12, 2012

I'm Accepted


kredit - google

Alhamdulillah..  selesai dah training yang bermula 21 November lalu.. dan final nya pada 9 Januari lepas.. LIVE   call yang menentukan lulusnya aku utk ujian tersebut.. hari Isnin 9 Januari tu aku just terima 9 call jer... call first punya la lama engage ngan customer sampai sejam lebih.. then report berterabur.. mmg aku x expect pun aku lulus.. tup2 bila result di umumkan .. aku lulus.. kelas aku ade 20 org dan hanya 11 je yg lulus.. sedihnya.. kwn2 yg rapat ngan aku sorg pun x lulus.. mmg sedih sgt.. terpaksa berpisah ngan dorang.. nmpknya pas ni x de lagi kawan2 yg sudi bawa bekal dan makan beramai2... I will miss that moment.. terpaksa la aku keseorangan meneruskan kerjaya kat sini.. walaupun hati aku ni tak tenang .. coz majoriti yg tak lulus tu adalah antara yg terbaik.. sama ada dalam kelas or masa test ari tue.. cuma bila LIVE call tersangkut lak. dan kontrak mereka harus di terminate.. huwaa... sedihh.....

No comments:

Post a Comment