Thursday, November 10, 2011

Kad Jemputan Kahwin Zahiril Adzim & Shera Aiyob

Pagi tadi dengan excitednya tengok post box.. n terkejut tgk envelope bila ternampak nama Zahiril Adzim dan Shera Aiyob.. rupanya kad kawin dorg.. Sebenarnya dah dijemput pun.. kami akan menghadiri majlis pernikahan dan persandingan di sebelah pihak perempuan iaitu Shera Aiyob di Ipoh pada 20112011 dan juga di sebelah lelaki di Shah Alam pada 271111.  Tapi saja je nak excited gak konon2 nya dapat undangan dari artis dan celebriti gitu.. hahaha...
Kat bawah adalah kad jemputan bagi pihak lelaki yang diterima pagi tadi.. Jangan jeles ye kawan2.. hahaha

Posto Posto - Bahagian Depan 
Bahagian Dalam
Suka ayat nie.. di sudut kiri atas kad

"..buat pelengkap rusuk kiriku, Shera Aiyob
Yang susah, yang senang, kau selalu depan mata,
Sentiasa ada, menghulurkan kasih,
Sayang awak sampai bila-bila.."
- Zahiril Adzim_


Romantik sgt...


3 comments:

  1. alo lo lo lo.. kat dlm rancangan apa ntah, daim ada sebut ayat 'sayang awak sampai bila-bila' tu kan.. so suweeetttt..

    ReplyDelete
  2. Unik kad jemputan macam ni :-)

    ReplyDelete
  3. mekchu
    aah.. sweet kan


    eynda
    lain la dr org lain

    ReplyDelete