Monday, October 3, 2011

Fida Tak Bertudung Tapi Salahkan Orang Lain Plak

Pasal kes gambar Fida yang menampakkan rambut memang dah kecoh.. Yela sebelum ni semua org tau Fida ni    x penah nak tunjukkan rambut or leher.. tapi tup2 bila dah berkawan dengan Mamat Sepah terus bertukar imej.. sepatutnya jadi lagi baik bukan lagi teruk..

Semalam baca berita minggu yang menyiarkan kenyataan Fida yang tak boleh memaafkan Mamat akibat keterlanjuran Mamat mengupload pic tersebut.. Yang hairannya, kenapa Fida boleh biarkan rambut nya dilihat oleh Mamat dan pic tersebut di rakam kan??? kalau la Fida tak wat mcm tu, nescaya hal tersebut tak jadi.. 


Kata Fida pic tersebut adalah hak peribadi tapi yg rakam pic tu Mamat yang bukan muhrim dia.. maknanya Fida tak kisah la Mamat lihat rambut dia.. isk isk.. tak faham laa..  dah jadi macam ke Fasha berbikini dulu la di mana kantoi bila kawan baik dia sendiri yg upload pic dia di Facebook.. hai.. x kanla Fida x leh amik iktibar kot pe yg penah jadi.. harap2 pas ni Fida leh jadi macam Fida dulu.. 

5 comments:

  1. minta-mintalah dia tak jauh tersimpang..

    ReplyDelete
  2. Baisalah manusia...cepat benau berubah....

    ReplyDelete
  3. Discover blogs, pics and videos you otherwise wouldn't have at http://kendrabing.com Or submit your own today!

    ReplyDelete
  4. ape nak jadi, cam2..hahah



    xyz4mir.blogspot.com

    ReplyDelete