Tuesday, January 18, 2011

Mama n Emergency Room


Khamis lepas mmg hari yg plg suspen dlm hidup aku.. dalam kul 5.30 dpt call tapi disebabkan hp diletakkan di dalam laci .. so terjadi laa beberapa missed call.. selalunya aku wat x ksh je.. tapi hari tu aku trs amik phone n call balik adik aku...


Agak terperanjat bila aku mendapat kabar bahawa mama aku telah di bawa ke emergency room kat Hospital Serdang... Mmg aku dah tau sejak beberapa hari sebelumnya, mama ngadu sakit dada n pnh ke emergency sebelum nie.. tapi x di admitted coz ward yg penuh...


Tapi hari tu .. keadaan mama amat lemah akibat terjatuh ketika nak ke hospital.. tapi alhamdullillah keadaan mama stabil selepas itu.. aku bersyukur sebab mama x kena strok akibat blood pressure yang terlalu tinggi...

No comments:

Post a Comment