Thursday, September 2, 2010

Shopping Raya???

Selasa lps.. masa cuti merdeka, kuar g jalan-jalan.. temankan sum1 bli baju raya.. aku??? x de budget la.. so temankan je laa.. mula-mula tu ingatkan jalan ke KL mesti jem teruk tapi clear.. 20minit naik bas dah sampai kat CM... sejam gak la menunggu kawan aku tu sampai.. naik lenguh kaki aku ni bertawaf kat CM.. nak lepak luar panas lak...



Tujuan pertama ke Jalan TAR.. ade la survey kat beberapa gerai tapi tak berkenan lak.. so g lak MYDIN.. still tak jumpa yg berkenan.. masa tu hujan dah turun.. makin lama makin lebat.. decide nak g SOGO... jalan-jalan kat SOGO.. punya la ramai org.. tak de idea lak nak beli .. so disebabkan dah tak larat sgt naik kat food court n duduk lepak dulu.. nasib still ada meja kosong.. dalam kul 6 lbh trs beli makanan... leh tahan gak la makanan kat food court nie...




Pas berbuka survey lagi baju kat SOGO.. at last dapat gak laa beli.. smbil2 aku menunggu kawan aku memilih baju.. aku sempat berjalan-jalan n membeli sepasang sandal... hahahaha.. tak plan tapi dapat gak beli.. hehehehe.. dalam kul 9 malam baru la gerak ke KTM Bank Negara untuk balik..

2 comments:

  1. wah.. dah shopping raya :)
    cantik kasut

    ReplyDelete
  2. hehehe.. x de shopping pun.. temankan org je.. kasut tu kebetulan

    ReplyDelete