Sunday, September 5, 2010

Jalan2 di Mines...


Semalam g The Mines.. awalnya nak drive je tapi mama advise naik tren coz jalan sesak.. so naik la tren sampai Serdang.. aku sampai dalam kul 3.45 n lepak jap kat station tggu kwn aku... dalam kul 4, baru la dia sampai n then gerak.. Ni la first time aku naik cruise dari KTM ke Mines.. sebelum ni jalan kaki or naik cab jek...
Tujuan utama nak cari baju kurung tuk adik2 aku.. tapi tak de lak yg berkenan.. so tgk je la kwn aku tu beli barang... penat gak berjalan2.. sebab nak pilih yg terbaik n berbaloi.. tak nak terlalu murah tapi tak tahan lama.. biarlah berpatutan n berkualiti..

Disebabkan kesuntukan masa n penat.. tak dapat la nak round The Mines.. just stick kat satu tmpt je.. tak kisah laa.. asalkan apa yg di cari tu jumpa.. Aku?? tak de shopping pun.. just ari tu sempat rembat sepasang sandal wedges... (tul ke spell nie???) ..



menu berbuka

Then di sebabkan asyik sgt membeli-belah.. tup2 tgk jam dah kul 6.45pm.. so cpt2 la cari tmpt nak berbuka.. and seperti di jangka mmg full.. so just beli air je dulu tuk berbuka... dalam kul 8.30 baru laa makan kat food court kat Mines.. alhamdulillah kenyang.. huhuhu...



Dalam kul 9.30 bertolak balik.. dari Serdang ke Kajang cuma satu station je.. so cpt la aku sampai... then masa balik suruh adik tapau GCB.. aku mmg jatuh cinta tul ngan GCB nie.. macam nak beli lagi je ari nie.. hahahaha...



Aku tak kisah sangat.. tapi baju kurung tu dah ada laa.. and ada satu lagi extra bila baju yg adik lelaki aku blikan tuk adik bongsu aku tak muat.. just aku je muat.. untungla aku .. hahahaha

No comments:

Post a Comment