Sunday, August 29, 2010

TamaT

28 Ogos... tamatlah perkhidmatan aku sebagai seorg penyelia banci... walaupun banci dah tamat 22 Ogos hari tu.. tapi masih banyak keja yang perlu aku selesaikan.. bermula 23 Ogos sehinggalah 27 Ogos.. hari2 aku stay back sehingga 4 pagi bagi menyelesaikan perkara tertunggak.. memang agak memenatkan tapi semua itu tak menjadi halangan.
Perkara-perkara yg aku lakukan sepanjang minggu adalah seperti check keja2 pembanci yg sudah diselesaikan.. memang agak frust kerana ada info yg tak valid sehinggakan aku terpaksa turun padang dan membanci beberapa rumah tersebut.. walaupun penat tapi terpaksa gagahkan jua... memang agak terkilan kerana kerja yg diamanahkan tidak disempurnakan dengan jujur tapi sebagai manusia semua tu tak dapat di elakkan.. Banyak sangat perkara yang terjadi sepanjang tempoh aku bertugas sebagai penyelia... kenangan manis.. pahit memang akan ada.. tapi semua tu akan ku simpan jadi kenangan terindah...

No comments:

Post a Comment