Wednesday, August 18, 2010

Lagi Beberapa Hari Je

Pejam celik, pejam celik.. dah hmpir 3 bulan aku bekerja ngan STATS.. n jawatan aku hampir tamat tak lama lagi.. n minggu ni laa last aku akan berjumpa dengan pembanci-pembanci kerana khidmat mereka hanyalah sehingga 22 ogos.. tak sangka begitu cepat masa berlalu..

Macam-macam halangan dan dugaan sepanjang aku jd penyelia nie.. first time jadi leader.. mmg byk kena improve.. selepas ni akan menganggur semula.. hai.. benda paling aku tak suka ialah pegi interview.. mana la nak cari keja lak pas nie..

Pastinya aku akan merindui saat-saat bersama teman-teman sekarang ni.. Selepas ni masing-masing akan membawa diri dengan keja masing-masing.. Harap semua tu tak kan berlaku tapi masa tetap akan berlalu..

2 comments:

  1. alah kak, carik keje lain.. :) tahniah. :)

    ReplyDelete
  2. hehehe.. mmg nak cari . tapi ssh nak dpt laa

    ReplyDelete