Thursday, July 15, 2010

Rumah Aku Sudah.. Rumah Kamu???



Sebenarnya ni pasal banci laa... Balik keja tadi sampai umah dalam kul 8lbh.. tup2 nmpk kad seperti di atas.. maknanya rumah aku sudah di banci.. Untung budak tu coz aku dah siap isi form n tinggalkan pada mama.. tunggu dorang datang and bagi je.. Sebab aku kesian ngan dorang nie.. byk sgt borang nak diisi.. sbb tu la aku tolong...

So nak minta tolong la pada semua supaya bagi kerjasama. Kalo kad tu tertanggal, tolong la tampalkan balik supaya nanti selesai banci akan ada Penyiasatan Selepas Banci di mana masa ni, akan di check rumah-rumah yang terpilih.. so bila nampak kad tu tau la rumah tu sudah dibanci..

5 comments:

  1. rumah aku kat serembanxtau..tapi umah sewa kat shah alam nie xde plak org datang banci..umah area mana ???

    ReplyDelete
  2. rumah mekchu belom lg.. bila la dorang nk dtg ni.. bleh wat kuih kodok utk dorang..

    ReplyDelete
  3. paan & mekchu
    tggu je laa.. sebab ade 3 fasa sampai la 22 ogos..

    ReplyDelete