Sunday, June 20, 2010

iLLafira???

Ada la yang bertanya bagaimana wujudnya nama illafira tue...
Nama illafira ni dah aku gunakan since zaman sekolah lagi lebih kurang 10thn lalu
Semuanya bermula ketika itu aku nak buat email address. Ketika itu penggunaan internet belum meluas seperti sekarang ni.. dan ketika tu zaman MIRC memang top n famous...
Aku mula join MIRC n join one room "WORLDWEB". Ketika tu memang aktif n sampaikan aku di jadikan one of the moderator. Punya la famousnya nick illafira ketika sampaikan nick illafira tu di hack dan dirampas oleh org yang tak bertanggungjawab.. Orang tersebut telah memburukkan nick itu dengan melakukan perkara yang keji dan membuatkan aku terpaksa menggunakan nick lain dan menerangkan kepada semua pengunjung room tu supaya ingnorekan nick illafira klon tu...
Atas kebijaksaan seseorg, nick illafira tu aku dapat gunakan semula dan kekal sehingga kini...
Bagaimana illafira tu wujud??? Sebenarnya illafira tu gabungan dari nama aku juga. Sepatutnya illa fira tapi aku gabungkan menjadi illafira. Mudah dan senang diingati serta mmg sah2 dah tau aku ni female.. :D

No comments:

Post a Comment