Monday, May 10, 2010

Salah Aku Ke???

Hari tu jumpa kawan lama. Tapi tah laa macam ade jurang je.. Kehadiran aku macam tak di undang sedangkan acara itu bukan lah acara tertutup.
Memang dah banyak kali plan nak jumpa tapi adeje masalah yang membuatkan aku x jadi berjumpa nya. Tapi bukan salah aku pun. Kesibukkan aku ketika bekerja yang menuntut aku fokus dan menghabiskan 24/7 di office membuatkan aku menghargai masa terluang. Bila hari cuti la aku penuhi dengan berehat di rumah.. Hinggakan aku tiada masa tuk bersama kawan2.. dan masalah aku yang tiada kenderaan juga penyebabnya.. Mengharapkan ade yang sudi menumpangkan aku.
Pada mulanya aku ingatkan aku saja yang terperasan dengan hal itu, tapi bila aku sms, message di FB, tidak di balas, aku sedar, dia memarahi aku atau sudah melupakan ikatan persahabatan yang hampir 4/5 thn berkawan.. Memang aku kesal sangat dengan kerengganggan ini... Tapi apa yang harus aku buat.??? Aku x mampu nk puaskan hati semua org.. Tapi pada yang memahami, mmg aku hargai sangat..

1 comment: