Sunday, May 9, 2010

Menyibuk di VF Paintball 2010


Semalam menyibukkan diri di VF Paintball kat Kem Isi Rimba, Ulu Kemensah. Bukan join pun tapi just bagi support n jumpa kawan2 lama.. Mmg lama sangat x jumpa dorang.. Almaklumlah aku ni x reti nak drive, nak harapkan kawan2 je laa ... yang sudi tumpangkan.. alhamdullillah aku punya ramai kawan2 yang baik2 dan selalu menyusahkan diri dorang untuk aku..huhuhu.

Gerak dari Kajang dalam kul 10 pagi n sampai kat LRT Sentul dalam kul 11lbh.. then g dulu rumah Mimie, lepak jap sementara tggu dia bersiap... Sambil tu berborak ngan ayah dia. Kami ke sana memang tak dirancangkan.. Sampai kat sana dalam kul 12.30tgh hari.. Mmg games dah strt dari pagi. Tapi x ksh laa.. games ni mmg games yang menyakitkan.. Habis aku tengok badan kawan-kawan lebam2 dah. Ada gak yang berdarah. Games tu memang menyeronokkan tapi juga menyakitkan..


Dapat gak aku lepas rindu jumpa kawan2, especially Mimie n Nisa. Dalam kul 3.30 petang kami bergerak pulang... Penat coz panas sangat.. Pape pun memang enjoy sangat.


2 comments: