Monday, May 17, 2010

Ain AF8 Tersingkir....

Nak gak wat entry pasal nie.. sepanjang aku tgk AF8 walaupun makin hambar, aku memang x berapa minat dengan gelagat Anum n Ain.. tah la mayb aku sedikit anti dengan org2 yang over confident and gediks... hahahaha
Dari awal mulanya AF8, setiap minggu selepas penyingkiran, memang aku berharap sangat agar 2 pelajar tersebut disingkirkan dan akhirnya termakbul.. walaupun ramai yang mengagak Maulana akan tersingkir tapi aku tetap yakin Ain yang bakal tersingkir dan keputusan aku memang tepat sekali. Ini bermakna pelajar yang kekal hingga ke final menepati sasaran aku walaupun agak terkilan kerana pelajar yang ke final bukan lah pelajar terbaik kecuali Adira & Syahir..
Anyway tahniah pada semua pelajar yang berjaya ke final, tahun ini mengulangi sejarah tahun lepas di mana seorang sahaja wakil pelajar perempuan ke final.. Gud Luck ..
P/S : Tahniah pada China yg kekal ngan Piala Thomas nye.. n memang salute sangat dengan semangat pasukan China berbanding pasukan Malaysia...

1 comment:

  1. check senarai peserta contest di churalliya.blogspot.com
    tq

    ReplyDelete