Sunday, January 25, 2009

Jalan2..

Smlm keja sampai kul 3.. mmg penat.. maklumlaa.. smlm genap 21 hari aku bekerja tanpa cuti.. mmg memenatkan .. tp pas keja kena g cr baju tuk dinner 31 Jan ni.. wpun pnt aku gagahkan diri gak ... ..
Spt yg dijanjikan pas keja aku trs ke Times Squre.. dah janji ngan adik aku nak jpa kat sana... Dlm kul 4 lbh br dia sampai.. smpt gak laa aku merayau kat ladies dprtment kat Metrojaya survey kot2 ade baju yg sesuai.. tp x de yg berkenan...
Pas adk aku sampai.. so g laa jln2 area Times Square tu.. py la pnt berjln tp x jpa gak.. hmm.. pnt sampai skt kaki2 aku nie.. then singgah kat VOIR collection. Jln2 dlm tu .. tup2 adk aku bgtau aku dia rs gurl yg tgh try subang tu Stacy AF6.. tp aku x perasan sgt.. coz gurl tu punya laa sempoi n then x de lak org len perasan.. so aku wat x tau jelaa.. then bl time gurl tu nak byr ade mamat byrkan.. bl aku tgk mamat tu br laa aku perasan tu org MAESTRO.. aku suh adk aku tgr gurl tu tp dia segan lak.. at last bl gurl tu dah kuar br arr ade org len perasan n pggl2 nm dia.. adk aku laie laa kemaruk.. aku ajak g tmpt Stacy tu melepak dia x nak .. at last kempunan.. HAHAHAHAHA..
Dlm kul 7 gerak dr TImes Square.. decide nak g Midvalley plak coz benda yg dicari x jpa2 laie... hmm... pnt giler.. kat Midvalley org py la ramai.. tp st je tmpt yg kami tujui... g JUSCO.. At last jpa gak benda yg aku cr.. dress nak ke dinner.. tgk mcm tak muat.. bl dah try ok gak laa.. ngam jerk.. tp mmg seksi hbs.. huhuhuh... tp aku ade laa cara camne nak ngelakkan keseksian tu.. hahaha..dlm nkul 8.30 gerak kuar dr Midvalley... nek tren kul 8.50 n sampai kat stesen Kajang dlm kul 9.30mlm... then amik cab n sampailaa di rumah.. niat kuar tu nak cr dress je tp dpt gak laa tshirt n blouse 2 helai.. hehehe.. kopak duit aku.. sib bek ade duit kutu.. kalo x.. puasa laa kau sbln.. hehehe

No comments:

Post a Comment