Friday, May 9, 2008

Selamat Pengantin Baru...



Jumaat.. 2hb pas keja aku, adik aku n wife dia bergegas blik penang sbb cousin aku kawin.. bertolak dlm kul 8 mlm.. n sampai sana dllm kul 12.3o.. kat sana kami stay kat satu motel kat Kepala Batas... ok gak laa bilik kat situ tp mahal gak laa.. tp x ksh gak laa coz motel tu dkt ngan bndr... nak mkn pun sng.. bwh motel tu ade restoran.. belah kanan lak ade KFC yg 24 jam..



Sabtu.. pg2 dah bgn n bersiap nak g umah kenduri...tema kenduri hr tu Purple tp sbb pengantin perempuan (cousin aku) pakai gold.. so kami sefamili pun pakai kaler yg sama gak iaitu gold. best nmpk sedondon je sume... kami kat sana dr mula kenduri sampai laa dlm kul 4.30ptg br gerak blik ke motel.. penat tul hr tu.. blik motel trs tdo.. tersedar pun bl mak aku ketuk pntu bilik.. heheheh.. dorg blik lewat skit.. then pas blik dorg siap2 n g mkn ns kandar.. tp aku ngan adik aku.. tak g sbb dah tak larat.. so mlm tu psg laptop n maxis broadband n tgk Konsert AF.. nsb baik sesangat coz coverage kat situ laju.. tgk konsert pun smooth jek..


Ahad.. check out kul 11.30.. then sblm blik singgah jap umah kendri n then gerak blik.. tp tak blik trs tp singgah kg, Taiping.. n Ipoh coz nak antar kad tuk kenduri adik aku lak yg bakal berlangsugn 31 May nie.. dlm kul 12.30 mlm br aku sampai Kajang.. punya laa pnt coz Isnin aku keja.. tp tak pe laa.. nak wat camne kan...

No comments:

Post a Comment