Friday, November 23, 2007

ChipMunk DlM Kenangan... :((


Ni la pic terlatest yg aku ade ... sume skang dah jd kenangan ... Kucing yg plg aku syg n rapat ngan aku dah mati Crying 2 Aku btl2 x sangka yg dia akan mati dlm ms terdekat ni.. sume anjing s**l punya psl yg dah gigit kucen aku sampai mati ...CM mmg sk terjun dr koridor bilik aku.. tp sll nye setiap mlm kalo CM x blik aku ngan adik aku pasti akan cr sblm tdo... tp mlm Selasa tu aku mmg pnt sgt2 .. sampai umah dah dkt kul 1o so aku mandi n trs tido.. x sangka tu ari terakhir aku jpa CM.. pagi rabu tu aku tgk CM x blik lagi..pelik .. aku dah mmg x sedap hati kebelakangan nie.. blik keja.. aku tgk CM x blik2 gak.. aku decide cr CM ngan adk aku.. wpun pnt keja x bis laie.. dkt 30min cr ttp x de... sll nye CM kalo dgr suara aku pasti dia akan blik..at last aku cr kat blakang rumah aku.. rs nak tercabut jantung aku bl tgk bangkai kucen kat situ n rupenya CM.. terduduk trs aku ms tu.. x sangka CM akan jd mangsa anjing s**l kat situ.. hancur luluh perasaan aku tgk keadaan CM yg dah keras tp darah still mengalir kuar dr mulut CM.. meraung arr aku mlm tue... adk aku yg membantu utk menanam bangkai CM.. aku dah x terdaya.. x dpt nak cium CM buat kali terakhir sbb aku risau kena samak coz dia dibunuh oleh anjing2 s**l tue.. mesti terseksa CM nak menyelamatkan diri tp akhirnya kecundang juga.. terkilan rasa hati aku sbb x dpt tlg CM..
AKu dah kehilangan seekor kucing yg selama ni setia meneman aku.. penghibur hati aku, pendengar mslh aku, selalu hantar aku n tunggu aku bl aku blik keja... menghiburkan aku dgn telatah2 nye...teman tidur aku ... CM dah umpama darah daging aku... aku bela dia sejak lahir .. dah dkt 5thn.. sepatutnya pd 30Nov07 nie.. Ya ALLAH.. bsrnye dugaan ko pd aku kali nie.. mayb bg sesiapa yg tak fhm .. akan menganggap CM hylah seekor kucing.. tp bg yg memahami pasti akan fhm hati aku sekarang nie... seperti kehilangan seorg anggota famili terdekat.. Sampai hr ni aku menangisi kematian CM.. terbyg2 telatah manja CM.. di setiap sudut bilik aku terbyg2 wajah CM.. x mungkin aku akan lupakan CM.. aku terlalu sygkan CM.. seksanya aku nak menanggung kerinduan nie..

4 comments:

  1. alaa.takziah la eh..mesti sedih kan..kucing fofular vf nih..mesti rasa mcm ilang anak kan illa..takpe..sabar ek..CM punye anak mana :-S

    ReplyDelete
  2. tu arr.. aku sedih sgt.. terbyg2 dia kat mane2... dia x de anak arr... :((

    ReplyDelete
  3. Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.

    ReplyDelete
  4. Silver Engraving Process & Beauty of Engraved Silverware thomas sabo bracelet What is “Silver Engraving”? thomas sabo bracelets Silver Engraving is the process of incising special messages or names discount thomas sabo bracelet of loved ones on silver products/items like silver candlesticks, cheap thomas sabo bracelet silver christening gifts, thomas sabo bracelet clearance silver anniversary gifts and silver photo frames. thomas sabo Engraving makes the item look outstanding discount thomas sabo and help to create a special gift or feeling. thomas sabo sale ukEngraved Silver products- where elegance meets beauty.Engraving thomas sabo jewellery something memorable on silverware is one of the most thomas sabo silver elegant of keeping a memory alive.

    ReplyDelete