Friday, January 18, 2019

Happy New Year

 Happy New Year 2019.  Banyak sangat kenangan2 manis sepanjang 2018 yang tak mungkin dilupakan .. tahun baru azam baru.. tetapi di akhir2 tahun 2018, 24 disember 2018
kenangan2 manis itu direntap dengan berita yang sgt2 pahit untuk ditelan dan sukar dihadam. 

Ya Allah besar sangat dugaan mu tu .. Aku tak tau sama ada aku mampu nak hadapi hari-hari mendatang.   Adik kesayangan aku, yang aku bela dari kecik.. disahkan mengidap KANSER RAHIM.  Baru berumur 24 tahun dan baru berkahwin 8 bulan.  Allah.. berat mata memandang berat lagi bahu memikul.  Sesungguhnya berita itu melenyapkan kegembiraan kami dengan kelahiran anak pertama aku Wan Nor Firas Amsyar bin Wan Nor Faizal yang dilahirkan pada 26 Ogos 2018 yang lalu

Adik, akak sentiasa doakan adik.. Walaupun kita selalu bertengkar, bermasam muka tetapi adik tetap adik bongsu akk selamanya. 

~ iLLa fYRa ~

No comments:

Post a Comment