Thursday, May 29, 2014

Family Gathering - Port Dickson


Akhirnya setelah 6bln aku x balik ke Kajang, pada 23 Mei hingga 27 Mei aku pun balik ... Pada mulanya nak bertolak pada 24 Mei pagi tapi lepas tu balik je keja rasa macam larat jer.. terus pack baju n ajak mama, ayah balik.. jd mlm tu jugak kami bertolak...

Kami sampai kat Kajang dalam pukul 12 tgh malam... byk sgt perubahan... jalan bersimpang siur disebabkan oleh pembinaan MRT...

Keesokkannya dalam jam 11 pg kami bergerak ke Port Dickson.. Aku sebuah kereta dan adik aku sebuah kereta.. tapi disebabkan adik aku keja so dorg g lambat skit.. kami berempat bergerak dahulu.

menikmati keindahan matahari terbenam

Keesokkannya pagi-pagi lagi si Rayqal dah merengek nak duduk atas ribu Tok ayah... walaupun ayah masih tidak berapa sihat selepas diserang strok, tapi digagahkan juga demi cucu.

Rayqal bersama tok ayah

Kemudian kami berjalan-jalan sambil bermain-main air laut... Kami tinggal Chorus Paradise Resort.   Kat sini mmg best sebab air laut jikalau pasang akan melewati bawah apartment.

Memang seronok bila mendengar deruan ombak

Bersiar2 di laut ketika air surut

di belakang tu la apartment kami

bersama Rayyan

abang dan adik


~ iLLa fYRa ~

No comments:

Post a Comment