Thursday, October 18, 2012

Dating dengan Niessa

Sabtu 29 Sept hari tue, just lepak2 kat umah.. then Niessa bbm ajak lunch sesama coz hari tu Niessa ade exam SPA kat PICC...aku yg mmg x de plan trs setuju je...

Then dlm kul 12 aku pun gerak laa ke Putrajaya.. niat nak lunch je.. bila sampai sana.. terus jln2 g kat wayang.. owh.. cite Hantu Kapcai dah keluar.. terus bbm Niessa ajak tgk wayang lak..  wayang kul 230 pm.. so leh la makan dulu.. Niessa suggest nak makan kat Manhanttan Fish Market.. aku follow je.. biasa la tekak org pregnant nie..

Ni makanan pilihan mom to be..

aku makan ni jer.. fish and chip

dessert brownies ice cream


Selepas tu menonton cite Hantu Kapcai.. hmm leh tahan la cite nie.. x de la best sgt.. kelakar skit2 tu ade laa...


Habis menonton terus bawa haluan masing2.. kami ni satu bangunan keja tp nak jpa tu payah laa.. dulu selalu lunch sesama tp sejak member aku ni pregnant x nak kaco dia coz kalo aku melepak ngan dia, nnt dia x leh berehat sbb kena layan aku berborak,,... so buat masa skrg ni nak biar dia relax dulu sebab morning sickness nya tu amat2 teruk skrg nie...

No comments:

Post a Comment