Sunday, July 1, 2012

Kereta Pancit..

Khamis.. 14 Jun yg lepas time balik keja.. satu kejadian yg tak diingin telah berlaku... hahahaha.. mmg tak jangka la kan.. masa nak ke kereta, kwn aku inform yg kereta di depan aku tayarnya pancit.. kereta di depan tu hak milik rakan sekerja gak.. so kami pun dengan bersabarnya menunggu tuan punya kereta sampai.. bila sampai je mmg terkejut la kan tengok keadaan tayar depan side driver dh kempis abis.. so terpksa la menukar tayar ke tayar spare.. tapi lagi satu malang berlaku...

Si pemilik kereta bertungkus lumus naikkan jet
aku n member just sebagai pemerhati
 rupanya tayar spare plak tak de angin.. mmg berangin la kan.. isk isk isk.. mesti slama ni tak penah aware pasal kehadiran tayar spare yg dah kempis tu kan.. nsib baik la kami2 ni tak balik lagi.. so terpksa kereta Honda tu meminjamkan tayar spare si Myv yg comel nie... nasib la tayar tu standard size n boleh je masuk.. kalo x.. mmg tak dapet la den nak nolong... nasib baik la ada pakcik guard yg baik hati telah menolong tuk menukarkan tayar tue.. walaupun si pemilik honda ni lelaki tapi x leh harap gak kan.. .. kalau laa kereta aku yg jadi macam tu mesti lagi terkial2.. isk.. Nauzubillah.. jauhkan laa malapetaka tu dari aku.. ...

At last pak cik guard turut membantu





No comments:

Post a Comment