Saturday, April 14, 2012

Bukit Bendera 2012

Hampir 15 thn gak la tak naik bukit bendera nie... dulu train lama dan kena tukar2.. tapi skrg ni dh x payah.. train lebih selesa dan cepat.. .lebih cepat dr LRT kat KL nun.. 

Kami ber5 tp sorg adik aku free je.. aku kena byr half coz pakai matrik kad..

Sebelum bli tiket.. gmbr gelap sbb salah edit..
Kami berlima kesana, aku, 2 adik aku dan 2 org kwn dia... semuanya perempuan.. seronok gak naik train baru nie.. 
Jalan keretapi bukit

Aku n amy


Di Puncak
Semua tempat kami pergi.. masa nak ke tempat periuk kera nie.. kami terpaksa berjalan sejauh 4km.. kalo x nak jalan leh naik kereta macam kat golf tue.. sebuah kereta kena byr RM30.. tp jalan lagi best coz leh amik2 pic..

Nak tgk periuk kera or monkey cup

Kami semua
Kami naik dlm kul 2 ptg n turun dkt2 kul 4.. penat gak la berjalan kat atas tu tapi kepenatan tu tak terasa sgt coz dpt menikmati alam sekitar yg masih hijau dan udara yg segar dgn angin yg sejuk.. mmg syok sgt2... 

No comments:

Post a Comment