Monday, March 12, 2012

Baucer BR1M

Apply BR1M ni awal bln 2 ari tu.. x la berharap sgt .. cuba2 apply coz skrg ni tinggal ngan adik bila parent dah berpindah ke Penang .. so aku la yg tanggung adik.. walaupun just berdua jer tapi expenses utk rumah ni besar... 

surat kelulusan
Tup2.. hari Khamis mama sms bgtau yg permohonan aku lulus bila sampai surat kat umah.. terkejut gak laa.. alhamdulillah rezeki aku.. masa apply dah plan nak bg half2 ngan adik.. 
So Ahad 11/03/2012 aku pun ke majlis penyerahan baucer tue.. ramai gak orang.. masa tu aku giliran ke 167..  aku kagum ngan cara pengendalian oleh ajak2 BN ni.. teratur dan cepat.. majlis start kul 2 ptg dan 2.30 ptg aku dah sampai kat umah.. mmg sistematik abis..  


Wakil MCA - penyampai baucer

tadaa... ni la baucar nya

Terima kasih kepada kerajaan Malaysia yg telah memperkenalkan skim Bantuan nie... 

1 comment: