Saturday, February 11, 2012

Balik Penang - BBQ


Hari Ahad adalah hari BBQ sedunia.. hahaha.. best woo.. bakar ikan kembung, ikan keli n ayam.. First time dlm idup aku, aku mkn ikan keli.. hahaha.. sedap sgt2.. dkt 3 ekor gak la aku bedal.. mmg tak penah try pun sblm ni coz tkt berbau.. tp bila wat sendiri barulah aku confident nak makan n mmg sedap sgt...

ikan kembung aka ikan termenung

bakar ayam





wif mum

cecah air asam mmg terangkat la

wif baby adrian

wif kakak qaseh

jejak kasihan.. hahaha

Rayyan yg menyibuk naik skali atas bouncer

org2 kuat bbq.. kami makan jek
Sepatutnya ramai lagi tapi yg lain2 x sampai lagi masa kami dok sibuk bbq nie.. lain2 hidangan hari tu laksa, kuih muih.. kek carrot.. bihun sup.. mmg kenyang laa.. sehari tu mmg aku tak jamah benda lain selain ayam n ikan keli je.. kenyang seharian...

2 comments: