Thursday, January 26, 2012

Nyunyu ku Hilang....

22 Januari ari tu pas amik adik kat tmpt keja, terus ke klinik.. coz jari dia terkena pisau dan darah kuar tak henti2 walaupun dah 2 hari... then terus ke TESCO n GIANT tuk beli barang2 dapur... selesai semua baru la kami balik ke rumah.. bila sampai je kat rumah .. adik bgtau kat aku yg pintu bilik aku terbka.. macam pelik je coz sebelum keluar aku dah pastikan pintu bilik tertutp coz kucing aku si Nyunyu ada dlm bilik.



Terus kami mencari2 Nyunyu tapi tak de.. then keluar cari2 Nyunyu kat luar rumah plak..dah cari2 satu taman tapi x de gak.. mula la aku pelik sbb Nyunyu ni jarang tak balik rumah.. sedihnya.. mana la dia menghilang.. then 23hb paginya keluar lagi cari.. tapi x jpa..kucing2 lain ade jerk.. tapi Nyunyu x de.. sampai tgh hari tak jpa lagi.. so tpksa lupakan sebentar sbb nak balik Penang.. mama admitted... 

Pada 24hb adik aku yg lelaki balik ke Kajang.. tapi Nyunyu still x de.. x balik.. tak tau la mana perginya.. mustahil org amik coz byk je kucing2 yg x di jaga kat kawsan rumah aku tue.. tak kan la dorg nak amik Nyunyu.. coz Nyunyu aku pakai kan loceng.. sah2 orang tau Nyunyu tu dibela... 

Memang aku dah pasrah tapi still nk cari Nyunyu lagi... dah 10thn aku bela dia.. tup2 hilang macam.. hrap2 Nyunyu akan balik gak..

No comments:

Post a Comment