Thursday, December 1, 2011

Adik2 dari Myanmar n Vietnam

Hari Selasa ari tu, mama n ayah ke Bukit Jalil... utk membawa balik 2 orang anak angkat melalui program SSEAYP.. tahun ni merupakan tahun yg ke 38 dan pertama kali kami join... sepatutnya dari 29/11 hingga 1/12 aku akan join skali tapi memandangkan aku baru je keja dan skrg ni under training.. so aku x leh la amik cuti.. rugi gak rasanya tapi nak wat camner kan...





Masa aku balik keja 29hb tu, baru la aku dapat berkenal- kenalan dgn mereka nie.. rugi lak rasanya.. x dpt spend time ngan dorang... tapi tak pe laa.. petang tu jamu dorang dengan goreng pisang, ubi goreng dan keropok lekor..  dorang berdua ni sorang dari Myanmar dan sorang lagi dari Vietnam..  sorg bernama Lwin Lwin dan sorg lagi bernama Mun.. yg si Mun ni sgt la manja dan sporting.. macam dah lama kenal.. dan alhamdullillah kedua2 ni fasih berbahasa Inggeris.. 











Malam tu kami ke KLCC.. bangganya nak cerita pasal KLCC kat dorang.. ye la .. KLCC penah menjadi puncak tertinggi di dunia.. n salah satu trademark Malaysia...  then pas balik baru la g makan .. rupanya dorang berdua ni tak penah makan satay dan abc.. berselera tul tgk dorang nie.. heheheh...

No comments:

Post a Comment