Friday, November 18, 2011

Kisah Semalam.. Terserempak dengan Awal Ashaari???

Semalam menemankan kawan aku interview.. dia dari JB.. dulu penah keja sesama masa di Kajang.. dia pun ada apply jawatan yg sama ngan aku tapi disebabkan lewat Isnin lepas, dia cancel la nak dtg interview.. just datang jumpa aku n then balik.. 
Bagi aku dia kuat semangat walaupun sekali tak jadi, datang lagi buat kali kedua.. dia memang memerlukan keja tue. sekarang ni dia bekerja sebagai akaun clerk kat JB dgn gaji hanaya RM800 .. Impian ke KL nak dpt kerja yg lagi bagus bg membantu famili...

Kenangan bersama 
Asalnya nak naik tren je tapi at last decide aku nak drive.. nak bg familiar dengan jalan ke ofis nnt... appointment kul 12.30 tapi 11.30 dah sampai. lepak dalam keta n tlg2 dia skit utk soklan IT test nnt... Settle semua dia melangkah dengan penuh harapan.. Aku temankan dia kejap n then merayap ke semua kedai di TTDI tue.. hahaha.. x de keja la katakan.. nak tggu dlm ofis tu sejuk sgt.. so baik jalan2...
Dalam masa aku nk turun tu terjumpa la aku dengan si Awal Ashaari celup nie.. dia ni yg interview aku ari tue. muka mmg sebijik mcm Awal cuma tak de dimple je... tapi kerek n berlagak skit.. tapi tup2 dia say Hi to me.. terkejut gak.. tapi aku just senyum n blah..

Muka sama, stail rambut sama cuma interviewer tu putih skit.. 
kredit - google

Lama gak la masa dia interview tu sbb ramai org.. time aku sikit jerk.. dalam 4.30 baru la dia habis.. Malangnya tak dapt job tue.. x pe la.. cuba lagi lain kali... amik kan ni sebagai pengalaman menghadapi interview dan menjd lebih kuat... Rupanya si Awal ni gak la yg interview kwn aku nie.. hahaha.. makin meluat arr kitaorg kat dia.. 

No comments:

Post a Comment