Friday, October 21, 2011

Beberapa Hari Je Lagi...

31 Oktober ni kontrak akan tamat.. kejap je masa berlalu.. 6bulan kat Putrajaya ni memang best.. boss yg sporting.. keja tak penah pun stress... susah nak dpt situasi or environment keja yg macam nie.. walaupun gaji skit yg penting happy.. aku dah penah keja gaji yg riban2 tapi hati tak hepi sampaikan keluarga dan kawan2 terabai..

20102011 hari ulang tahun perkahwinan ayah dan mama yg ke 31tahun.. alhamdullillah.. lama tue... asalnya aku lupa.. coz tarikh pun tak ingat.. balik je rumah pas keja semalam baru teringat.. hehehe.. cuma adik aku yg bongsu je yg ingat.. almaklum lah masih muda.. heheheh.. memori pun ok lagi.. Aku sentiasa doakan semoga kebahgiaan mereka kekal hingga ke akhir hayat...
Ayah n mama bersama satu2 cucu mereka

2 comments:

  1. pas habis contract wat pe? da dpt tempat baru ke beb?

    ReplyDelete
  2. lepak2 n cari keja lain.. hahaha

    ReplyDelete