Sunday, September 18, 2011

Imam Muda Najdi di Jamuan Hari Raya Penduduk Impian Makmur, Saujana Impian

17 Sepetember di adakan Jamuan Hari Raya Penduduk Impian Makmur.  Walaupun  x de aktiviti yg di jalankan, tapi tetap meriah coz time ni la nak merapatkan silaturahim sesama penduduk.. al maklum lah kawasan perumahan baru,  

Pengerusi berucap
Selepas pengerusi selesai memberi ucapan dan bacaan doa di bacakan, skrg tibalah time makan.. byk gak menu tapi agak tak selesa coz hujan turun dngan lebatnya.. nasib baik la hujan stop.. Then beberapa org penduduk mendendangkan lagu2 raya .. Antaranya ialah Imam Muda Najdi.. Sempat mendendangkan beberapa lagu .. sempat juga menyanyikan lagu tema Imam Muda bersama abangnya.. Sebenarnya Imam Muda Najdi ni menetap di taman ni juga.. dkt2 je la ngan umah aku.. so x lepaskan peluang amik pic ngan beliau walaupun agak segan.. sporting gak dia nie berkaraoke malam tue..


Imam Muda Najdi berkaraoke
Antara menu 

Buah-buahan
Buah-buahan dan tapai serta pulut hitam

Main menu

Ketupat wajib

Mama n Rayyan

Aku n Rayyan

Aku lagi
Menu malam tu ialah nasi herba, ayam masala, ketupat, lemang, nasi impit, lontong, kuih muih, kek lapis, puding, buah-buahan dan macam2 lagi.. tapi x mkn semua coz selera terbantut akibat dari hujan yang lebat tue... Selepas di umukan pemenang bagi keluarga ceria, semua pun pulang.. kategori keluarga ceria ni diberi pada keluarga yang berpakaian sedondon dan ceria... 3 keluarga semuanya yg terpilih...

Famili aku
Aku n adik bersama Imam Muda Najdi

No comments:

Post a Comment