Thursday, September 8, 2011

4 Syawal 2011

Raya ke empat.. kami stay kat umah.. terima kunjungan.. macam bergilir2 lak.. hehehe..  Hari ni ayah keja so aku la kena amik tugas ke kedai tuk membeli perkakas utk memasak.. hari ni mama masak nasi minyak, daging masak lada hitam, ayam rendang, lontong, nasi impit n kuah kacang..  Pagi tu sebenarnya pas balik dari kedai, aku n adik bongsu berperang dengan ulat sampah yg masuk ke rumah gara2 sampah tak dikutip selama seminggu.. bayangkan la dengan bau busuk.. nnt akan aku citekann... 

Tetamu pertama famili Mak Jang.. dari Bukit Jelutong.. ni la famili pelakon Zahiril Adzim tue.. ayah dia n ayah aku adik beradik..  




Then petang tue famili ex jiran aku lak datang.. ... sebelah malam nya lak datang lagi dlm 5 buah kereta dari area Langat.. wah.. sesak balik rumah aku.. tapi alhamdulillah.. masakan mama habis semuanya.. 




No comments:

Post a Comment