Tuesday, July 5, 2011

Personal Taste or Personal Preference

Personal Preference (Korea: 개인의 취향, "Kaeinui Chwihyang", "cita rasa Kae-in") juga dikenali sebagai Personal Taste dan Kae-in's Taste ialah sebuah drama bersiri komedi-romantik Korea Selatan. Drama ini disiarkan oleh MBC dan dibintangi oleh Son Ye Jin bersamaLee Min Ho.
Jeon Jin-ho adalah seorang lelaki normal, tapi menyamar sebagai seorang gay semata-mata untuk menjadi teman serumah Park Gae-in, pemilik sebuah misteri yang tidak pernah dibuka untuk orang luar. Hobi Jin-ho termasuklah mengemas dan menstrika. Dia seorang yang cerewet dalam hal kebersihan, namun di samping itu, dia juga peka terhadap perasaan perempuan. Gae-in adalah seorang yang sangat senang mempercayai orang, lantas orang selalu mengabil kesempatan ke atasnya, berulang kali. Pun begitu, itu tidak memberhentikannya daripada memberikan kesempatan kepada orang, Jin-ho salah sorang daripadanya. Bagaimanakah reaksi Gae-in apabila dia mengetahui yang teman serumah gaynya bukanlah seorang gay tetapi seorang yang telah jatuh cinta padanya?

Son Ye Jin sebagai Park Gae In aka Thuy (Julienne Park), Lee Min Ho sebagai Jeon Jin Ho aka Brian (Gino Jeon), Kim Ji Suk sebagai Han Chang Ryul (Charlie Han), Wang Ji Hye sebagai Kim In Hee (Lizzie Kim), Im Seul Ong sebagai Kim Tae Hoon [1] (Walden), Choi Eun Seo sebagai Na Hye Mi (Aimee), Jo Eun Ji sebagai Lee Young Sun (Sharon), Jung Sung Hwa sebagai No Sang Jun (Arthur) dan Ryu Seung Ryong sebagai Choi Do Bin (Pengarah Choi)
kredit - Wikipedia

Nak tgk on9??? leh tgk kat SINI

Tak rugi tgk cite nie.. best sgt.. ^0^

3 comments:

  1. wiii!! da tengok!! cite ni mmg best!!!! suke!! suke!! padan muke pempuan jahat aka exhousemate die yg kawin ng exbf die tu!!

    ReplyDelete
  2. wahh,.ni mesti giler korea ni,.hehehe

    ReplyDelete
  3. enchaoz
    hahaha.. mmg pun.. benci tul ngan pompuan tu.. tak tau malu


    nurul aini
    baru nak berjinak2

    ReplyDelete