Monday, July 25, 2011

Good News.. Memang Excited Sangat

Masa keja kat HSBC dulu.. mmg ramai gak la kawan2 yg rapat.. Tapi yg paling rapat ialah Nazira or Zira... Kami saling berkongsi masalah dan memberikan pendapat mengenai apa2 saja perkara berbangkit.. Seperti aku, Zira juga sering menghadapi masalah ketika bercinta sehinggakan kami berdua tidak meletakkan apa2 harapan untuk berkahwin 


Tapi, jodoh pertemuan, ajal maut di tangan ALLAH.. Perkenalan Zira dgn suami yg tak sampai setahun  telah membawa ke jinjang pelamin.. aku tumpang bahagia.. Majlis perkahwinan Zira di Senawang berjalan lancar pada cuti CNY lepas.. Dan hari ni aku dapat tau bahawa Zira sudah mengandung.. Ya ALLAH mmg aku hepi sgt2 .. walaupuun lama tak berjumpa, kerana Zira berpindah ke Kuantan mengikut suami, tapi aku tetap contact dan sering bertanya kabar..  Aku sentiasa doakan beliau hidup bahagia dengan famili dan bakal anak2 kelak... 

No comments:

Post a Comment